Nu ska jag ta mig i kragen och krypa ner i min sköna säng!
Vi har haft släkten över på middag för att fira min systers födelsedag, men alla gick innan tolv.. Så jag har faktiskt ingen aning om vad jag fortfarande gör uppe. Förutom att jag är trött och har en olustig känsla i kroppen för att jag fortfarande är vaken utan anledning, så mår jag även lite illa av all choklad jag ätit ikväll :-P
Sedan är det söndag imorgon (eller senare idag).. Jag tycker nästan söndagar är värre än måndagar. Det är bara för att jag aldrig gör något på söndagar. Jag gör läxor och segar runt här hemma, sedan bär det av till stallet klockan sex för ridlektion.
Nu vet jag vad jag ska göra imorgon! Jag ska komma på ett sätt att göra mina söndagar roligare! Haha, det blir morgondagens uppgift ;-)
Nu får ni sova gott mina fina läsare, så ses vi senare idag!

20121118-023943.jpg

Det fick bli en naturlig sminkning och en fiskbensfläta ikväll!

