Jag gick upp för nästan precis en timme sedan. Såååå skönt det är med en ledig dag så här mitt i veckan!

Idag har jag en del jag måste få gjort. Jag ska bara övertyga mig själv om att göra det. Det känns aldrig bra att bara vara hemma och låta dagen försvinna medan man sitter framför tv:n. Så här får ni en lista på vad jag vill/måste få gjort idag, så ser vi ikväll vad jag faktiskt har gjort ;-)

– plugga inför historiaprov på fredag
– göra lite andra läxor
– träna
– följa med mamma på ”öppet hus”
– börja läsa en bok jag fick i födelsedagspresent. Jag har faktiskt börjat läsa den, men nu i gymnasiet har jag inte tagit mig tid till att fortsätta. Ska nog försöka byta ut tv:n mot boken!

Nu får vi se om jag kan göra något av detta!
Vad har ni för er idag kära läsare?

Tråkigt väder idag, men det blir ju mysigare att stanna inne då. Tror jag ska fixa varm choklad eller så nu ^^.

20121121-123433.jpg

