Att jag aldrig lär mig!
Kristina.. Nu tar vi det här igen. Man får inte prega i sig en massa mat innan man ska träna!

Men nog får jag betala priset för min dumhet.. Efter en runda där vi joggade hälften och gick resten, så ligger jag nu utsträckt på min säng och känner mig kräksjuk. Jag lovar att jag aldrig mer ska äta något minst en timme innan jag ska träna! Och jag ska dricka jätte mycket vatten varje dag, så att jag slipper huvudvärken..*host*.

Sååå träningen gick inte så bra idag, men jag har bestämt mig för att ta nya tag imorgon.

Btw, att jogga är den tråkigaste träningsformen. Man bara springer från en punkt och kommer tillbaka till samma punkt.. Ingen mening med det liksom. Jag tycker bättre om lagsporter och ridning, till och med gymmet är bra mycket roligare.

Nu ska jag sluta beklaga mig och ta en varm dusch! Hoppas att ni mår bättre än jag idag ;-)

