I fortsättningen kommer bloggens huvudämne vara…*trumvirvel*… Naturlig skönhet!

Man kan säga att bloggen kommer hittas/finnas i kategorin skönhet framöver.

Låt mig förklara:
Jag kommer i fortsättningen skriva om hur du kan vårda ditt yttre. Bloggen kommer handla om hur du på bästa sätt tar hand om det du redan har. Så som hår, hud, naglar, tänder.. Ja, allt som har med ditt yttre att göra!

Det kommer inte vara en ytlig blogg och jag kommer aldrig skriva om skönhetsoperationer! Det jag vill är att berätta om hur du tex bäst råder bot på din acne eller hur du bäst får en len och fin hy eller starka naglar.

Jag hoppas ni kommer tycka det är intressant och att ni kan få några tips och råd! Jag påstår inte nu att jag är någon professionell person som redan kan allt detta. Men det är ett ämne jag tycker är riktigt intressant och jag vill gärna lära mig mer och dela med mig av vad jag lär mig till er! Det kommer förhoppningsvis bli en rolig och intressant resa för oss alla ;-)

Bloggen kommer dock få genomgå en liiiten makeover för att anpassas till den nya kategorin, men sedan kör vi igång på riktigt!

Dock så är detta fortfarande min blogg, så det lär dyka upp lite andra saker här ibland beroende på vad jag känner för :-P

Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar eller mejla mig som vanligt!

Då ses vi förhoppningsvis imorgon kära läsare!

