Hej allihopa!

Som ni vet så klippte jag mig igår och jag ville bara visa hur det blev!
Jag var ju och klippte mig på en håltimme och eftersom frisören stylade håret så fint efteråt, så fick jag ta en bild på en av skolans toaletter.. Inte det bästa, men jag ville visa hur fint det var precis efteråt!

20121215-000749.jpg

Jag var/är lite orolig att jag klippte av för mycket, för jag gillade verkligen mitt långa hår, men det är därför jag har en lite konstig min på fotot; för att uttrycka min osäkerhet och lite nervositet kring håret.
samtidigt tänkte jag att hår växer ju ut igen, så varför inte prova något nytt? Det gjorde jag och än så länge känns det riktigt bra!

Här är en bild på håret när jag kom hem idag.

20121215-001008.jpg

Nu ska jag sova. Man får aldrig tillräckligt mycket sömn i veckan (eller är det bara jag?). Jag skyller mitt sömnbehov på helgerna på skolan och inte på tonåren. Skolan får oss ungdomar att sitta uppe om kvällarna/nätterna på vardagarna och plugga när vi egentligen borde sova! Därför behövs den sömnen tas igen på helgen.

Haha, aja godnatt på er :)

