Jag blev lite ledsen när jag tog upp skoldatorn ur väskan idag. Den hade fått jätte fula repor på framsidan av böckerna som också ligger i väskan. Då undrar ni väl varför jag inte har något skydd till den och då kan jag berätta att det beror på att mitt gamla skydd böev stulit tillsammans med den förra datorn. Jag hämtade inte ut den nya förräns i förra veckan och jag har inte hunnit skaffa ett nytt skydd efter det.

Det är ju inte så att skoldatorn är världens mest värdefulla dator, men jag ska ju ändå ha den i tre år och den har redan fula repor! Inte så snyggt..

Jag kan passa på att berätta att jag inte riktigt höll mitt löfte idag heller. Choklad är en tjejs enda svaghet alltså! :-P Men som sagt; jag har precis börjat och jag väntade mig ingen jätte vändning från första början. Jag får bara fortsätta att jobba på det!

fruktobär

blåbärohallon

Det är ju sådana här nyttigheter jag ska hålla mig till hädanefter! ;-)

Godnatt mina fina läsare!

