Hej alla!
Hoppas att ni mår bra och att ni får en bra start på veckan idag. Man får göra så gott man kan i alla fall!

Jag har haft en bra start på dagen. Började med att gå upp tidigt för att hinna till gymmet en stund innan skolan (inget jag brukar göra, men då jag börjar sent, 9:45, på måndagar, tänkte jag börja med det nu). Sedan käkade jag frukost (fruktsallad med kesella) och nu är jag i skolan.

Hur brukar ni börja era dagar?

Sedan vill jag bara berätta om ett sjukt beroende framkallande spel. Om ni gillade space jump, kommer ni garanterat att gilla detta. Det heter mega run och det innehåller samma figurer som i dess föregångare, men här springer man en bana och hoppar och samlar saker.

20130114-121243.jpg

Så här ser början av banorna ut.

Hoppas ni gillar det!
Vi ses senare idag :-)

