Hej kära vänner!

Jag har precis ändrat lite saker här på bloggen och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd ändå!
Hoppas att ni gillar det med :)

Imorgon ska jag upp till Göteborg med en kompis, så jag har antagligen fullt upp både då och på måndag. Jag ska försöka tidsinställa några inlägg till er och även uppdatera lite live via mobilen ändå!

För att summera torsdagen och fredagen:

Torsdag:
Jag gick i skolan till klockan fyra..
Kom hem, åt mellis fort som attan, för att sedan dra på träningskläder och cykla till gymmet för ett yoga-pass.
Hemma igen, njöt av att inte ha några läxor att göra, men kom ändå alldeles för sent i säng.

Fredag:
Hade en tre timmars lång svenska-skrivning, som ändå kändes bra men man vet ju aldrig.
Sedan hade jag en håla på två timmar, så strövade omkring lite på stan med en klasskompis.
Klockan två hade en organisation som sysslar med utbytesstudenter i USA en föreläsning som jag gick på.
Halv fyra tog jag bussen hem och höll på att somna på vägen..
Senare åkte jag och mamma till gymmet och efter det + kvällsmat, duschade jag och hoppade sedan i säng.

Hade ni en bra fredag?

