Hej igen!

Jag tänkte bara berätta om en sjukt god dricka jag drack igår. Det är ett vatten med lite extra vitaminer i (dock innehåller det fler kalorier än vanligt vatten, som inte har några kalorier i sig). Detta heter vitaminwater (märket Glacéau) och den jag drack hette power-C. Det fanns självklart flera olika att välja på med olika smaker. Men denna, med smak av drakfrukt, tyckte jag verkade godast.

Jag hade väldigt rätt om att den var god! Jag vet tyvärr inte om jag sett den där hemma i Skåne, men jag ska definitivt titta efter.

20130121-110542.jpg

Bilden togs inte förrän idag, då jag redan druckit upp den.. :P jag ville bara visa hur flaskan ser ut, så att ni vet vad ni ska leta efter om ni vill prova den. ”Vattnet” är egentligen rosa/rödaktigt. En väldigt fin färg enligt mig!

Ha en bra dag!

