Hahahahahahahahahahahahahahah
Mohahahahahahahahahaha!

När jag kom hem och gick in på fb såg jag att en klasskompis pratat med vår idrottslärare. Han sa att vi inte behövde komma på idrotten, då hela dagens lektioner i princip blivit inställda (så jag åkte inte in till skolan då utan tänkte åka nu för att gå på dagens enda lektion; franska). När jag precis ska cykla av vår uppfart kommer jag ihåg hur störigt det var att behöva åka in till stan idag utan någon anledning. Så jag stannar och tar upp mobilen för att kolla så att det verkligen är franska idag. Jag får läsa följande: detta & detta ska vi jobba med på lektionen idag, om ni känner att ni är säkra på det kan ni som haft inställda lektioner hela dagen jobba hemma med uppgifterna.

:O

Varför gick jag upp ur sängen imorse?!

Haha, ha det bra!

