Hej på er!

Idag var det den sTora dagen med stort T (=tandställning). Haha, som jag ser ut nu. Det är väl inte fult, men jag vill inte påstå något annat heller.
Hur som helst så var mamma och jag på tandläkarmottagningen halv nio och jag var redo för tandställning. Det gjorde inte ont i tänderna att sätta in den, men mitt bakhuvud förväntade sig nog ett mjukare nackstöd… Det tog ca 75 minuter att sätta i rälsen och det enda obehagliga var att jag knappt kunde svälja på grund av ”sugarna” jag hade i munnen. Har man inget saliv och en massa slangar och sånt i munnen, är det rätt svårt att svälja.
Någon värk har jag knappt känt förrän nu. Det känns ungefär som huvudvärk. Dessutom gör det ont att bita ihop käkarna, för det känns som om jag pressar tänderna (som känns lösa) upp i tandköttet.. Haha, låter det bra?

Nu ska jag ta en liten kvällspromenad med mamma. Vi ses imorgon!

Ha det så bra!

20130228-211455.jpg

Så här ser jag ut nu.. Hehe :)

