Som ni vet så berättade jag att jag hade ett möte i tisdags och att jag senare skulle berätta vad det handlade om. Ni kanske även minns att jag har haft en del andra möten innan som jag inte heller sagt vad de handlade om?
Nu kommer avslöjandet..

Mötena har varit kring ett byte av skola. Det är alltså möten med rektorer och studievägledare och så vidare. Det började med att jag tittade runt på hemsidor och var och skuggade på olika skolor. I tisdags blev äntligen allt det formella kring ett byte klart och jag började på en skola i Malmö i onsdags.

Ni kanske undrar varför ett byte var aktuellt från början? Jo, jag trivdes inte på min förra skola i Lund. Det kändes inte som om att jag hade alla möjligheter där för att kunna uppnå mina mål med gymnasiestudierna. Det är alltså anledningen till att jag bestämde mig för att byta skola.

Så nu vet ni vad allt detta hemlighetsmakeri handlat om :)

