Hej, jag lever!

Min helg:

Söndagen spenderades i sängen framför en hel del avsnitt ”Sex and the city”. Jag hade verkligen ingen ork alls. Bara sov och sov, tills jag tittade på klockan och tänkte: nu kan du inte sova längre Kristina, du måste ju kunna sova ikväll också! Tro mig, att somna var inga problem ;P

Lördagen var riktigt rolig! Var ute och firade en riktigt god vän då hon fyllde år för inte så länge sedan. (Kunde inte berätta i lördags för det skulle vara en liten överraskning för henne och det finns ju en risk att hon tittar in här) Vi började kvällen på en spansk/mexikansk restaurang och sedan spelade vi laserdome :D Säger bara en sak: Man blir aldrig för gammal för att leka superspion på laserdome några minuter ;)

20130311-212341.jpg

Det är inte födelsedagsbarnet på bilden, utan det är en av kompisarna som var med och firade :)

Har ni haft en bra helg? Dela gärna med er av vad ni gjort :)

