Hej!

Jag vet att jag har varit borta länge från bloggen, men det betyder inte att jag har glömt er! De senaste dagarna har varit rätt händelserika och jag har helt enkelt inte orkat att skriva när jag fått lite tid över. Detta ska ju trots allt vara en ledig vecka, då man hinner koppla av lite också ;)

I lördags var jag i stallet och jobbade hela förmiddagen och på kvällen hade vi gäster här. Jag var så slut på ork att jag somnade innan gästerna gått hem och innan klockan ens hunnit bli elva.

På söndagen åkte mamma och jag och hälsade på mormor och på kvällen hade jag ridning. Jag mådde även inte helt bra i söndags och jag går fortfarande med känslan av att en förkylning är precis runt hörnet.

I går hade mamma tagit ledigt, så hon, jag och syrran åkte över till Köpenhamn och gick på Ströget tillsammans. Det var väldigt mysigt och jag ska lägga upp bilder från det i ett senare inlägg.

Idag var jag ute på stan med en kompis (snarare bästis) och tittade lite i butikerna. Efter det hade jag ridning och nu sitter jag här och skriver :)

Jag hoppas att era dagar varit bra och så skriver jag snart igen!

