Det blev en väldigt lyckad dag i måndags tycker jag och jag är väldigt nöjd med allt jag köpt! Det här inlägget får bli en bildbomb från Köpenhamn och bilder på vad jag shoppade!

Image

Fika. Kaffe & frukt – mums!

Image

Image

Vi hade riktigt bra väder hela dagen. Sol och inga moln! Tyvärr är husen rätt höga och gatan rätt smal, så det var mest skugga där vi gick… Men när vi kom ut på torgen var det riktigt härligt!

Image

I måndags var det ju våffeldagen! Detta fick bli min ”stand-in” då vi inte hade tid för egna våfflor hemma. Churros är ju faktiskt gjorda på något som liknar våffel-smet ;)

Image

Image

Image

Den här toppen hittade jag på Bik Bok. Jag är otroligt nöjd med den! Ska ha den på påskafton till ett par svarta jeans och guldiga smycken.

Image

Image

Det här otroligt söta linnet kommer från Zara. Jag lär inte kunna använda det förrän till sommaren, då den är väldigt tunn. Men då lär jag bära det tillsammans med ett par ljusa jeans-shorts och solglasögon – classic!

Image

Har hört mycket gott om märket ESSIE, så jag ville testa det och se om jag ska investera i flera färger senare. Har länge velat ha ett nude nagellack. Hoppas att det blir bra, för det var minsann inga billiga lack de säljer!

Image

Vi var självklart inne på Matas och då vi handlade för rätt mycket, fick vi med oss varsitt litet bronzing.kit.

Image

Har letat efter en puderborste av bra kvalité, utan att den ska bli så dyr, så när jag hittade denna slog jag till! Jag använder ju inte smink så mycket och ofta så därför vill jag inte ha något dyrt, men det får ju gärna vara bra saker om man ändå ska köpa dem.

Image

Inne på Systrarna Grenes köpte jag dessa super söta lådor/kartonger/boxar! Passa väldigt fint inne på mitt numera väldigt vita rum.

Image

Vet inte riktigt vad jag tycker om den här parfymen än.. (Letar parfym som en galning och min näsa får rejält med stryk, så jag har svårt att bestämma mig :P) Jag vet inte riktigt vad jag är ute efter, så när jag fick dofta på den här och tyckte den var ok så köpte jag den. Den var ändå på rea och kostade inte mer än 50 kr, så då kan jag försöka klura ut vad jag tycker om den nu i efterhand.

Image

Fin neutral sjal som jag köpte på Terranova. Blir förhoppningsvis väldigt fin till solbränd hud och en svart skinnjacka!

Image

Här är en bild på allt som jag shoppade under vår lilla visit till Köpenhamn! Som sagt är jag väldigt nöjd med allt :)

