Hej på er!

Idag har varit en lite stressig dag. Först på morgonen hade jag redovisning i skolan. Redovisningen handlade om en person som vi hjälp med dess ekonomi (ämnet jag redovisade i var alltså företagsekonomi). Det var ett intressant arbetet, men då jag ägnat den mesta av min lediga tid till att plugga inför prov, så var jag lite nervös inför att redovisa. Detta var även första gången som jag stod inför min nya klass och redovisade en uppgift jag jobbat med.

Sista lektionen hade jag även prov i naturkunskap, vilket var rätt jobbigt. Det var många frågor att svara på, på ganska kort tid. Därför fick vi dra över lektionen lite och det i sin tur gjorde att jag fick stressa hem för att hinna äta och byta om inför ridningen i eftermiddags.

Nu har jag i alla fall kommit hem och för tillfället försöker jag skriva lite på en muntlig redovisning som jag ska göra nästa vecka. Det är den muntliga delen i de svenska nationella proven, så därför har jag börjat relativt tidigt med det.

Så såg min dag ut och nu ska jag fortsätta med plugget. Hur har er tisdag sett ut? – Skriv i kommentarerna! :)

