Klockan är nu 03:30 och mitt alarm ringer om ca 5-6 timmar. Jag ska upp och träna med en kompis, men jag känner att det kanske inte är den smartaste idén då jag fortfarande är klarvaken. Det verkar som att kvällskaffe inte är min grej…

Annars har kvällen varit bra! Bakade drömmar som jag hjälpte till att sälja med andra goda hembakade kakor på UKM. UKM står för ”Ung kultur möts”, vilket är ett mycket passande namn enligt mig. Det är nämligen en sorts tävling med heldagar där man får göra olika workshops tillsammans med andra ungdomar. Man kan ställa upp med scenframträdanden eller ställa ut något man gjort på vernissage. Vi hade många talanger som tävlade ikväll. Mycket kul!
Nina (min teaterlärare som hjälpte till att anordna eventet) skapade även en ny modetrend:

20130421-033803.jpg

Vårigt och fint med en blomma i pannan!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, för att sova är för tillfället omöjligt. Kan kanske läsa lite läxor? Då slipper jag ju att göra lika mycket imorgon, eller så somnar jag för att jag blir uttråkad ;)

