Hej på er!

Jag har varit uppe sedan klockan sex och jobbat i stallet. Sådana här dagar när solen skiner och alla hästarna är på extra gott humör, är det super härligt att vara i stallet! För att sammanfatta min dag tänkte jag visa lite bilder. Det blev inte så många med tanke på att jag jobbade, men några lyckades jag i alla fall att ta och de ska ni få se nu.

Image

Vi tog lunchrast ute i solen efter att ha mockat och sopat en massa. Jag åt en jätte god sallad med matvete, räkor, lax och en mycket annat gott!

Image

Fint va? Atmosfären i stall är enligt mig helt underbar!

Image

Image

Vi gav en av skitgrisarna ett vårbad :)

Det har varit en mycket mysig dag än så länge och imorgon hoppas jag att jag får en till rolig dag med filminspelning.

Ha en bra lördag, så ses vi snart!

