Godmorgon!

Efter en olidligt varm natt och alldeles för lite sömn, sitter jag nu i sängen och funderar på vad jag ska göra åt allt plugg som ligger och väntar på mig… Någon gång får jag väl ta tag i det, men just nu planerar jag hellre frukosten.

Ni kanske undrar över rubriken? Jo, det är så här att det har gått en katt utanför vårt hus i några dagar nu. Den här katten jamar och jamar och den jamar väldigt högt! Detta har resulterat i att jag har blivit väckt av den två gånger bara idag… Vi har ingen aning om i fall den har något hem och varje gång vi närmar oss så springer den iväg. Någon som har tips på vad man kan mata en katt om man inte har kattfoder? Vi vet ju inte om den har någon ägare som ger den mat.

Annars hoppas jag att ni har haft en bra helg hittills och att ni kan se fram emot en mer avslappnad söndag än jag kan.

