Hej!

Jag tänkte att jag kunde visa vad jag köpt de två senaste gångerna jag varit ute och shoppat.

20130526-145548.jpg

20130526-145835.jpg

Passade på att köpa en ny plånbok inne på accent, då de hade morsdag-kampanj!

20130526-150052.jpg

Detta schampot ska inte innehålla några ämnen som lägger sig på håret. Det innehåller dock sulfater, vilket gör att det inte passar för balsammetoden, men det är sjukt bra att använda som en ordentlig rengörare efter en vecka med mycket produkter i håret!

Detta var några av de saker jag köpte. Jag har inte handlat så mycket mer då jag börjat bli väldigt petig med vad jag handlar. Det tar alltså väldigt lång tid för mig att avgöra om jag verkligen vill köpa produkten, vilket gör att det inte blir så mycket shopping alltid :P

Jag önskar er en trevlig kväll, så ses vi imorgon!

