Hej!

Denna veckan har varit lite blandad med skola, jobb, studentfester och mys i sommarvädret! Det har med andra ord varit en rätt härlig vecka :)

Jag hoppas att det varit det för mina kära läsare också?

Idag får jag se vart livet tar mig. Kanske det bara blir en mysig hemma-dag med solande i trädgården och hemma-mys? Eller så träffar jag några kompisar och hittar på något? Det är det som är så skönt när sommaren börjar komma. Man kan låta dagen ta en lite vart som helst, utan att det spelar någon roll om man hinner med ditten eller datten.

Något som jag älskar att göra på lediga och lata dagar är att uppdatera mina spellistor med härlig musik! För tillfället håller jag på att göra en spellista för sköna sommardagar när man bara vill ligga i solen med hörlurarna inpluggade i öronen.

Ha en super bra dag!

Image

Image

