Idag har jag varit ute och shoppat med två av mina närmsta vänner. Vi var alla på jakt efter en party-outfit och de kom i alla fall hem med vad de sökte. Själv så får jag ta morgondagen till fortsatt letande… Jag hittade i och för sig en klänning på Gina Tricot som jag tyckte var rätt snygg, men jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle köpa den.

Ikväll tänkte jag börja på lite uppgifter jag fått över sommaren i naturvetenskap. Japp, så är det när man missat hälften av kursen på grund av att man bytte skola… Men därför tänkte jag börja redan nu, så att jag kan få det gjort. Jag ska ju ändå jobba i tre veckor och vädret verkar inte bli det bästa den första tiden av sommarlovet, så då kan man ju använda den till plugg.

Jag fick i alla fall med mig lite saker hem från shoppingen som jag tänkte att ni kunde få se när jag kommer hem!

Tills dess får ni ha en fortsatt bra fredag! :)

