Hej och glad midsommar!

Idag har jag haft picknick på grönan med en kompis. Grönan är en stor gräsyta som finns där jag bor, där man klär midsommarstång och kan spela på chokladhjul. Det är väldigt mysigt och idag var första året på länge (känns det som) som det inte regnade! Vädret höll sig varmt och regndropparna höll sig borta ;-)

Innan picknicken gjorde vi även fina midsommarkransar. Detta är första midsommaren, och första gången, som jag gör en ordentlig blomsterkrans! Jag blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet och jag hoppas att jag kan göra en nästa år också!

20130621-192656.jpg

Midsommarkransar på gång!

20130621-192845.jpg

20130621-192932.jpg

Ni kanske redan sett den här bilden på min instagram? Om ni vill följa mig så heter jag @kristinasparre

20130621-193108.jpg

Mumsigt med picknick!

Jag hoppas att ni har en bra midsommar (om ni firar det, annars så får ni ha en bra dag ändå!) och att ni får en fortsatt bra kväll!

