Hej!

Ledsen för dålig update, men jag har hamnat i en konstig, känslomässig svacka. Jag är inte helt nere och deppig, men jag känner mig omotiverad och trött. Samtidigt är jag sjukt taggad på grejer som händer lite längre fram och andra saker som jag kan börja med direkt! Mina känslor är alltså rätt förvirrande för min hjärna, som inte fattar vad som pågår…

Jag hoppas att ni förstår om jag inte är så peppad till att göra några roliga inlägg just nu, och då det inte händer något intressant hos mig, så skriver jag inte ens om mitt eget liv för tillfället. Jag får helt enkelt återkomma när jag känner mig en aning motiverad till det! Det dröjer förhoppningsvis inte längre än till fredag (då jag misstänker att jobbet drar ner mitt humör lite), så håll ut till helgen!

20130627-082944.jpg

