Godmorgon!

Jag hann ju inte lägga upp vad jag handlade igår, så jag tänkte att jag gör det nu!

20130630-114403.jpg

20130630-114557.jpg

Detta linnet köpte jag inne på Zara. De hade rea, så det kostade bara 129 kr!

20130630-114706.jpg

Jag råkade tappa bronzern jag hade innan + att den nästan var slut ändå, så jag handlade en ny. Denna är från Isadora i färgen är matte tan och den kostade 129 kr. Jag var specifikt ute efter en bronzer utan glitter och så mycket skimmer, då jag endast använder den till att ge ansiktet en naturlig skuggning och ”solbränna”.

20130630-115733.jpg

Detta är en Maxi Dress från H&M. Det syns inte på bilden, då jag fick vika den för att kunna fota den någorlunda bra. Den kostade endast 99 kr och jag tänkte ha den på stranden eller under avslappnade sommardagar och då kommer jag att matcha den med ett ljusbrunt läderskärp!

Jag köpte även två ansiktsvårds produkter, men de tänkte jag visa er i ett annat inlägg lite längre fram så att jag kan ge er en recension på dem!

Senare idag kommer ett inlägg med några skönhetsprodukter jag nyligen använt upp och en recension på dem, så håll utkik!

Ha en bra dag så länge!

